Gönderen Konu: CC 815 Classic Cruiser (Karabulut Tekne)  (Okunma sayısı 9980 defa)

Karabulut Tekne

  • Yeni Rehber
  • **
  • İleti: 51
CC 815 Classic Cruiser (Karabulut Tekne)
« : Kasım 10, 2011, 01:34:03 ÖÖ »

Karabulut Tekne'nin kendi tasarımı olan Classic Cruiser 815 modeli.

Yığma iskelet sistemi.

Tam Boy: 8.15
Genişlik: 2.70
Motor: 58 HP Kubota (4 silindir)
Max. Sürat: 11 knot
Üretim Kategorisi: C
Kamara adedi: 1
Mutfak,WC
Güverte Teak Kaplama
18 mm Sapelli Maun sargı üzerine 6 mm Marin Kontraplak kaplama + 2mm Epoksi elyaf
Posta ve döşekler: Dişbudak

CE belgeli

Tasarım & İmalat : Karabulut Tekne

Yapım aşamaları ve tamamlanmış haline aşağıdaki linkten göz atabilirsiniz

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.453425184232.221380.781494232&type=1
Karabulut Tekne
Ahşap Motoryat İmalat Atölyesi
Çanakkale / Gelibolu

vlkanaydin

  • Kurucu
  • Onursal Rehber
  • *****
  • İleti: 7.304
    • Denizrehberim Forumu
  • Ad Soyad: Volkan Aydın
  • Bulunduğu İl: Bursa
  • Doğum Yılı: 1991
  • Tekne Adı: Suerte Vogo
Ynt: CC 815 Classic Cruiser (Karabulut Tekne)
« Yanıtla #1 : Kasım 10, 2011, 10:48:28 ÖÖ »
Ohh maşallah Motorlu tekneler gerek plan olarak gerekse böyle yapım aşamaları olarak internet dünyasında çok sınırlı.Motorlu Tekne yapmayı,almayı vs düşünen arkadaşlar için şahane bir klavuz olacak.Çok teşekkürler emeğinize sağlık.
Bunun fiyatı nedir acaba ? Birde malzeme kullanımı ile fiyatlar nekadar düşebiliyor?
VOLKAN AYDIN
Nilüfer/Bursa
admin@denizrehberim.com

Suerte Vogo'nun Yapım Macerası İçin Tıklayın!

Karabulut Tekne

  • Yeni Rehber
  • **
  • İleti: 51
Ynt: CC 815 Classic Cruiser (Karabulut Tekne)
« Yanıtla #2 : Kasım 10, 2011, 05:49:13 ÖS »
Sadece kullanılan malzeme ve aksesuar olarak maliyeti 60.000 civarı tutmuştu. Örneğin sapelli sargı yapıldı, bu ekstra bir maliyet. Rina onaylı kontrplaklar, piyasada bulunan en pahalı epoksi yapıştırıcılar vs. kullanıldığı için bu maliyet. Lakin biraz daha hesaplı ürünler tercih edilip maliyet %20 civarında aşağıya çekilebilir. Tabi bu kurların yükselmesinden önceki rakamdı bir de o var...
Karabulut Tekne
Ahşap Motoryat İmalat Atölyesi
Çanakkale / Gelibolu

vlkanaydin

  • Kurucu
  • Onursal Rehber
  • *****
  • İleti: 7.304
    • Denizrehberim Forumu
  • Ad Soyad: Volkan Aydın
  • Bulunduğu İl: Bursa
  • Doğum Yılı: 1991
  • Tekne Adı: Suerte Vogo
Ynt: CC 815 Classic Cruiser (Karabulut Tekne)
« Yanıtla #3 : Kasım 10, 2011, 07:03:11 ÖS »
Böyle bir tekneye göre 60 bin normal tabikide birde üretim yaptığınız için kaliteli yapmak zorundasınız bu işi profesyönel olarak yaptığınız için.Ancak biz amatör olarak düşündüğümüzden maliyetler düşebilir.
VOLKAN AYDIN
Nilüfer/Bursa
admin@denizrehberim.com

Suerte Vogo'nun Yapım Macerası İçin Tıklayın!

akdenizkompozit

  • Çırak Rehber
  • ****
  • İleti: 218
  • Ad Soyad: Akdeniz Kompozit
  • Bulunduğu İl: Balıkesir
  • Doğum Yılı: 1988
Ynt: CC 815 Classic Cruiser (Karabulut Tekne)
« Yanıtla #4 : Kasım 10, 2011, 07:33:43 ÖS »
çok güzel olmuş yakında bende başlayacağım
Akdeniz Kompozit
Edremit/Balıkesir
Balıkesir İl Temsilcisi

Karabulut Tekne

  • Yeni Rehber
  • **
  • İleti: 51
Ynt: CC 815 Classic Cruiser (Karabulut Tekne)
« Yanıtla #5 : Mart 14, 2012, 11:12:06 ÖS »
Teşekkürler...
Karabulut Tekne
Ahşap Motoryat İmalat Atölyesi
Çanakkale / Gelibolu

servet

  • Kıdemli Üye
  • Onursal Rehber
  • *
  • İleti: 2.778
  • Tekne Adı: avanti
Ynt: CC 815 Classic Cruiser (Karabulut Tekne)
« Yanıtla #6 : Mart 14, 2012, 11:32:34 ÖS »
üstadım son tekneniz 9.50 olan eni 2.10 yapmısınız,niye dar tuttunuz tekneyi?
yarış  teknelerini dar ve uzun yaparlar,daha seüratli ve daha düz rota tutsun diye..

Karabulut Tekne

  • Yeni Rehber
  • **
  • İleti: 51
Ynt: CC 815 Classic Cruiser (Karabulut Tekne)
« Yanıtla #7 : Mart 14, 2012, 11:48:14 ÖS »
üstadım son tekneniz 9.50 olan eni 2.10 yapmısınız,niye dar tuttunuz tekneyi?
yarış  teknelerini dar ve uzun yaparlar,daha seüratli ve daha düz rota tutsun diye..

Bu da bir nevi yarış teknesi diyebiliriz. :) Tekne motorsuz olduğu için iki çifte kürek kullanılacak. Genişliğin 3/1 teknelere oranla daha az tutulmuş olması; teknenin dediğiniz özelliklere kavuşmuş olmasını sağlamaktadır. Ayrıca tekne dalyanda kullanılacağı için yapılacak işi sıradan bir sandal karşılayamamaktadır ve teknenin daha büyük boyutlara çıkması gerekmektedir. Ancak 9.5 m bir tekne normalde 3.30-3.40 m genişlikte olmaktadır ve de bu genişlikte bir tekneyi kürekle kullanmak hem genişlik, hem de ağırlık, hem de yükseklik yüzünden mümkün olmamaktadır. Bu yüzden tekneyi kürekle yürütmek için genişliği azaltmak yönüne gidilmektedir. (dolayısıyla borda yüksekliğini de)
Kısaca o tekne boyu uzatılmış bir sandaldır.
Karabulut Tekne
Ahşap Motoryat İmalat Atölyesi
Çanakkale / Gelibolu

servet

  • Kıdemli Üye
  • Onursal Rehber
  • *
  • İleti: 2.778
  • Tekne Adı: avanti
Ynt: CC 815 Classic Cruiser (Karabulut Tekne)
« Yanıtla #8 : Mart 14, 2012, 11:52:03 ÖS »
üstadım o tekneyi götürecek kürekçiyide oxford'dan getirmek lazım. :)
valla amcamın bilegine kuvvet :)

vlkanaydin

  • Kurucu
  • Onursal Rehber
  • *****
  • İleti: 7.304
    • Denizrehberim Forumu
  • Ad Soyad: Volkan Aydın
  • Bulunduğu İl: Bursa
  • Doğum Yılı: 1991
  • Tekne Adı: Suerte Vogo
Ynt: CC 815 Classic Cruiser (Karabulut Tekne)
« Yanıtla #9 : Mart 15, 2012, 12:10:19 ÖÖ »
Ben gotururum :) denemek isterim. Oxforda kadar gitmeye gerek yok
VOLKAN AYDIN
Nilüfer/Bursa
admin@denizrehberim.com

Suerte Vogo'nun Yapım Macerası İçin Tıklayın!

Karabulut Tekne

  • Yeni Rehber
  • **
  • İleti: 51
Ynt: CC 815 Classic Cruiser (Karabulut Tekne)
« Yanıtla #10 : Mart 15, 2012, 12:11:27 ÖÖ »
Olağanüstü güçlü insanlara ihtiyaç yok kondüsyon biraz yerinde olsun yeter. :)

Bu teknelerde boyları 4m. bulan kürekler kullanılmaktadır.
Teknenin kürek yerleşim planı resimdeki gibi olacaktır:

Karabulut Tekne
Ahşap Motoryat İmalat Atölyesi
Çanakkale / Gelibolu

servet

  • Kıdemli Üye
  • Onursal Rehber
  • *
  • İleti: 2.778
  • Tekne Adı: avanti
Ynt: CC 815 Classic Cruiser (Karabulut Tekne)
« Yanıtla #11 : Mart 15, 2012, 12:21:31 ÖÖ »
dümenci yokmu diye soracaktım amaaa,analitik olarak bakınca tek kürekler o vazifeyi yapıyor sanırım. :)

Karabulut Tekne

  • Yeni Rehber
  • **
  • İleti: 51
Ynt: CC 815 Classic Cruiser (Karabulut Tekne)
« Yanıtla #12 : Mart 15, 2012, 12:28:06 ÖÖ »
:)
Karabulut Tekne
Ahşap Motoryat İmalat Atölyesi
Çanakkale / Gelibolu


 

Benzer Konular

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
0 Yanıt
3398 Gösterim
Son İleti Eylül 18, 2011, 10:40:20 ÖÖ
Gönderen: vlkanaydin
0 Yanıt
5317 Gösterim
Son İleti Eylül 18, 2011, 11:33:04 ÖÖ
Gönderen: Ertuğrul DURAK
6 Yanıt
7857 Gösterim
Son İleti Kasım 14, 2011, 09:30:02 ÖS
Gönderen: Karabulut Tekne
4 Yanıt
7858 Gösterim
Son İleti Kasım 11, 2011, 12:25:02 ÖÖ
Gönderen: Karabulut Tekne
23 Yanıt
13721 Gösterim
Son İleti Haziran 30, 2012, 05:18:04 ÖS
Gönderen: Karabulut Tekne
15 Yanıt
15062 Gösterim
Son İleti Aralık 31, 2012, 02:13:47 ÖS
Gönderen: KARANLIK
1 Yanıt
6061 Gösterim
Son İleti Ağustos 28, 2016, 12:50:22 ÖÖ
Gönderen: Mustafa Umut Sarac
1 Yanıt
2695 Gösterim
Son İleti Ekim 27, 2015, 12:51:40 ÖÖ
Gönderen: ozancirpan
6 Yanıt
5443 Gösterim
Son İleti Ocak 17, 2016, 09:18:14 ÖS
Gönderen: hakdanefe