Gönderen Konu: Amatör İşler İçin Kaynak Makinesi Tavsiyesi ?  (Okunma sayısı 2170 defa)

vlkanaydin

  • Kurucu
  • Onursal Rehber
  • *****
  • İleti: 6.867
    • Denizrehberim Forumu
  • Ad Soyad: Volkan Aydın
  • Bulunduğu İl: Bursa
  • Doğum Yılı: 1991
  • Tekne Adı: Suerte Vogo
Ynt: Amatör İşler İçin Kaynak Makinesi Tavsiyesi ?
« Yanıtla #75 : Ocak 31, 2020, 02:56:55 ÖS »

teşekkürler Volkan hocam

Rica ederimm.Aslında benim daha alcağım çok sey var ama bu virüs korkuttu insanı.Sitelerine girmeye bile korkuyorum  :on

Benim Aliexpress adresim ,annemler di,çünkü devamlı evde insan bulunuyor..Rest çektiler virüs olayından sonra,artık almayacagız gelen kargoları diye :)..

Ya abi simdi bu virusun yasamasi,10-15 gun cansiz ortamlarda,paketlerde falan bana sorarsan mumkun degil ama insaniz bir suphe kaliyor hep  :on
Komplocu yanimiz agir basiyor. Virus bakteri gibi degil mutlaka bir canlida konaklmasi gerekiyor diye biliyorum. Heeee inanilmaz ortamlarda yasayabilen - bizim aliexpress paketlerimiz- bir bakteriye girebiliyorsa,oyle mutasyona uğradiysa zaten simdiden mezar yeri bakmaya baslayalim dünya 1/3 nufusa iner  :h
VOLKAN AYDIN
Nilüfer/Bursa
admin@denizrehberim.com

Suerte Vogo'nun Yapım Macerası İçin Tıklayın!

KARANLIK

  • Onursal Üye
  • ***
  • İleti: 1.749
  • Ad Soyad: İbrahim Karanlık
  • Bulunduğu İl: İZMİR / Mordoğan
  • Doğum Yılı: 1954
  • Tekne Adı: S/Y RÜZOLİN
Ynt: Amatör İşler İçin Kaynak Makinesi Tavsiyesi ?
« Yanıtla #76 : Ocak 31, 2020, 06:25:25 ÖS »
     Kasmayın bu kadar, bir gün herkes ölecek.

Sam Lighter

  • Yeni Rehber
  • **
  • İleti: 71
  • Ad Soyad: Sami ÇAKMAK
  • Bulunduğu İl: İstanbul
  • Doğum Yılı: 1975
Ynt: Amatör İşler İçin Kaynak Makinesi Tavsiyesi ?
« Yanıtla #77 : Şubat 04, 2020, 04:32:17 ÖS »
Volkan kardeşim;

Deneme imkanı bulabildin mi perfonmansı nasıl?

vlkanaydin

  • Kurucu
  • Onursal Rehber
  • *****
  • İleti: 6.867
    • Denizrehberim Forumu
  • Ad Soyad: Volkan Aydın
  • Bulunduğu İl: Bursa
  • Doğum Yılı: 1991
  • Tekne Adı: Suerte Vogo
Ynt: Amatör İşler İçin Kaynak Makinesi Tavsiyesi ?
« Yanıtla #78 : Şubat 04, 2020, 08:23:32 ÖS »
Volkan kardeşim;

Deneme imkanı bulabildin mi perfonmansı nasıl?

Malesef daha o başlıklarını almadigim icin deneme fırsatım olmadı.  :sad22
Youtube da zx-200 mini yazinca aynı ürünün kaynak performansları var.Ben deneyince zaten yazıcamda en azından ön fikir olmuş olur
VOLKAN AYDIN
Nilüfer/Bursa
admin@denizrehberim.com

Suerte Vogo'nun Yapım Macerası İçin Tıklayın!


 

Benzer Konular

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
0 Yanıt
2943 Gösterim
Son İleti Aralık 15, 2011, 11:37:41 ÖS
Gönderen: vlkanaydin
12 Yanıt
19465 Gösterim
Son İleti Aralık 29, 2011, 11:24:41 ÖS
Gönderen: izci04
8 Yanıt
4299 Gösterim
Son İleti Kasım 24, 2012, 11:59:19 ÖÖ
Gönderen: daruga01
1 Yanıt
4562 Gösterim
Son İleti Aralık 03, 2012, 01:04:15 ÖS
Gönderen: msceylan
22 Yanıt
13817 Gösterim
Son İleti Temmuz 28, 2014, 09:51:43 ÖS
Gönderen: gundemyemek
53 Yanıt
21682 Gösterim
Son İleti Ocak 25, 2015, 09:06:10 ÖS
Gönderen: Hakan Alten
10 Yanıt
5265 Gösterim
Son İleti Mayıs 13, 2014, 10:59:28 ÖS
Gönderen: babahasan61
9 Yanıt
5449 Gösterim
Son İleti Nisan 11, 2014, 06:10:34 ÖS
Gönderen: servet
6 Yanıt
3035 Gösterim
Son İleti Temmuz 16, 2014, 09:12:24 ÖS
Gönderen: KARANLIK